LEÍRÁS

Ezen az oldalon olyan színházi előadásokról, hangversenyekről, koncertekről, operákról, stb. írom le a véleményemet, amiket szerencsém volt látni/hallani.

A főoldalon sorolom fel azokat az előadásokat, melyeken 2011. május óta jártam. (Azért ettől az időponttól, mert olyan sok helyen jártam, hogy kár lenne, ha feledésbe merülne az én részemről.) Más betűszínnel van jelölve, amiről már olvashatnak a blogban. Ha valami nincs kiemelve, de olvasnának róla, csak írjanak! Van néhány előadás, amit ugyan már rég láttam, ezért részletes beszámolót már nem tudnék írni, de lehet, hogy pár szót írok róla, hogy milyen benyomások maradtak meg bennem.

Nem titok, a blogot azért kezdtem el írni, hogy valamiféle ajánlóval szolgáljak, másoknak is kedvet csináljak a színházba járáshoz. Nagyon jó dolog! (Illetve láttam néhány borzasztó előadást, és máshol nincs lehetőségem ezt kifejezni.)

(Az osztályzatok 10-es skálán értendők.)

2013. március 11., hétfő

Elfújta a szél, balett (2013.03.10.)

Nagyon szép előadás, szép ruhákkal, szép díszlettel. És a zene is csodálatos!
Részemről 10-es osztályzatot adok, nem is tudom mit írhatnék még... :-)

A díszletet hatalmas festett anyagokból készítették, amiket nagyon gyorsan lehetett leengedni vagy épp fölhúzni, így gyorsan és csendben lehetett a helyszíneket váltogatni. És nagyon szépen, igényesen voltak elkészítve.
A ruhák is gyönyörűek voltak, odavarázsolták a színpadra ezt a kosztümüs korszakot.

Az egyetlen, ami hiányzott, az Operaház honlapján jó lett volna, ha kicsit részletesebb cselekmény van fent. Voltam már olyan előadáson ott, hogy jelenetenként leírták a történetet. Az sem volt hosszú, de úgy még jobban érthető volt a történet.

Egy szó, mint száz, nekem nagyon tetszett, aki teheti, nézze meg!

Szereposztás:
Scarlett O'Hara - Popova Aleszja
Ashley Wilkes - Cserta József
Melanie Wilkes - Vdovicheva Tatjana
Rhett Butler - Apáti Bence
Mr. Kennedy - Turi Sándor
Belle Watling - Juratsek Julianna
Charles Hamilton - Kekalo Jurij

Zeneszerző: Antonin Dvorak, Rácz Zoltán
A zenét átdolgozta: Medveczky Ádám
Koreográfus: Pártay Lilla
Libretto: Pártay Lilla
Díszlettervező: Kézdy Lóránt
Jelmeztervező: Schaffer Judit

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése